Geen boete meer bij verkeerde naam op ticket Ryanair

Reisnieuws

148 Reacties Reageer

 

Per ongeluk je roepnaam in plaats van je officiële voornaam ingevuld bij Ryanair? Tot voor kort moest je diep in de buidel tasten om dat te verbeteren. Maar Ryanair wordt soepeler en schaft de boete af voor klanten die snel hun fout opmerken.

Bijna iedereen kent wel iemand die bij het boeken van een vliegticket bij Ryanair per ongeluk een spelfoutje heeft gemaakt. Of niet de officiële voornaam, maar de roepnaam invulde. Een belletje met de low-cost luchtvaartmaatschappij leerde dan dat herstellen van dit kleine foutje tussen de 110 en 160 euro kostte. Vaak nog duurder dan het oorspronkelijke vliegticket zelf. Deze klantonvriendelijke maatregel van de Ierse prijsvechter zorgde voor vele boze reizigers. Ryanair heeft nu ook ingezien dat de boete nogal streng was en heeft aangekondigd de maatregel vanaf aanstaande vrijdag 1 november 2013 te versoepelen.

Binnen 24 uur kosteloos wijzigen

Ontdek je je foutje binnen 24 uur, dan kun je dit kosteloos laten wijzigen bij Ryanair. Kom je er pas later achter dat je een spelfout hebt gemaakt, dan zul je nog steeds moeten bijbetalen om je naam op het vliegticket aan te laten passen. 

Behalve voor naamswijzigingen geldt de coulanceperiode van 24 uur ook voor reizigers die bijvoorbeeld Groningen-Milaan hebben geboekt in plaats van Milaan-Groningen. Een eventuele meerprijs is wel voor rekening van de klanten, maar Ryanair legt niet langer een boete op.

logo-vliegticketsBoek hier je Ryanair vliegticket via iDEAL

WTC.nl - World Ticket Center. Elke reis, zo geregeld!

  1. Ruud van Meijgaard schreef:

    Beste redactie, bedankt voor uw bericht (reisnieuws). Ik heb bij de boeking bij Ryan Air de volledige naam van mijn vrouw opgevoerd (mijn achternaam + haar meisjesnaam). In het paspoort staat echter haar meisjesnaam vetgedrukt en daarna ev + mijn achternaam. Moet ik dit wijzigen? Helaas is de 24 uur reeds verstreken. Hoe kan ik dit (laten) wijzigen? Via de Site van Ryan Air / Telefonisch? Het betreft een vlucht in April dit jaar, dus ik heb nog even de tijd.

    Graag uw reactie.
    Met vriendelijke groeten,
    Ruud van Meijgaard

  2. Ingrid schreef:

    Ik heb voor drie personen geboekt bij Ryanair. Nu heb ik bij alledrie de 1e doopnaam (niet roepnaam gebruikt) maar niet de 2e doopnaam, + de achternaam.
    Is de 1e doopnaam + achternaam voldoende?

    • Redactie schreef:

      Ja hoor, dat is voldoende.

    • Linda De Block schreef:

      Ik heb de kinderen (13 en 15j) geboekt als volwassenen en daardoor kan ik hen online niet inchecken;hoe kan ik dit aanpakken ?

      • Sandrien Koenderink schreef:

        Linda de Block, ik zit nu ook met dit probleem. Mijn man is nu als kind ingeboekt en mijn kind als volwassene waardoor ik niet online kan inchecken ivm geboortedatum… ik kan nergens vinden hoe ik dit kan aanpassen, hoe heb jij dat toen gedaan? Ik hoop van je te horen.

        • Susanne schreef:

          Hoi Sandrien ,
          Ik zit met hetzelfde probleem met kinderen die ik niet kan inchecken hoe is dit opgelost , ik hoor het graag groet Susanne

      • Susanne schreef:

        Nooit Linda hoe heb je dit probleem op gelost . Hoor graag van je gr Susanne

  3. Ingrid schreef:

    Gelukkig, dank voor de info!

  4. Ladan schreef:

    Dag,

    Ik heb een zelfde probleem. Ik heb de achternaam van de echtgenoot ingevuld terwijl in het paspoort de meisjesnaam staat met toevoeging ev achternaam.
    Moet ik dit wijzigen?

    Alvast dank!
    Mvg, Ladan

    • Redactie schreef:

      Als de achternaam van uw echtgenoot ook in het paspoort staat zou dat geen probleem moeten zijn. Voor de zekerheid raden we aan contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij. Ryanair zegt tegenwoordig minder streng te zijn, maar u kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.

    • Amed schreef:

      Ik heb dezelfde probleem nu. Kunt u aangeven wat uw ervaring is geweest hiermee. Ik moet dit voor 110 euro laten wijzigen of een engels (vertaalde) huwelijks akte ovrrleggen ,
      Ik hoor graag van u

  5. Pieter-Jan schreef:

    Ik heb een voornaam die bestaat uit twee namen, met een streepje er tussen. Dit kan ik niet invoeren. Ik heet Pieter-Jan, maar kan alleen kiezen voor Pieter Jan of Pieterjan. Wat moet ik doen?

    • Redactie schreef:

      Als je meerdere voornamen hebt, of in dit geval een naam met een streepje ertussen, dan mag je ze allemaal invullen maar is je eerste voornaam in principe voldoende. Pieter Jan is dus sowieso goed.

  6. Lies schreef:

    Ik heb een familienaam in plaats van uit elkaar, aan elkaar geschreven. Er staat nu in mijn mail VANDEUN in plaats van VAN DEUN. Bel ik Ryanair hiervoor op of is de spatie geen probleem?

    • Redactie schreef:

      Ze zeggen soepeler te zijn, maar als je het 100% zeker wil weten is een belletje naar Ryanair aan te raden.

    • bart schreef:

      Dag lies

      Wij zitten juist in hetzelfde geval , een spatie vergeten te zetten bij de familienaaam. wij vertrekken op 25 Mei.
      hoe is dat afgelopen bij jouw?

      Mvg Bart

    • arne schreef:

      Hoe is het spatie probleem bij jullie nu afgelopen? Graag reactie terug.

  7. Janneke arentsen schreef:

    Ik heb mijn naam gewijzigd en dit is ruim binnen de 24 uur.
    Nu moest ik toch nog 110 euro betalen. Dit moert dan toch niet kunnen

  8. alfons waterfort schreef:

    Heb Ryan air eerst e mail gestuurd,de dagen er na telefonisch gebeld en kreeg mail dat adminisratie kosten 10 EURo waren
    Gr

    • Annette Hannink schreef:

      Hallo,

      Mag ik vragen waar u uw mail heeft heengestuurd?Ik kan nl nergens een mailadres vinden en heb geprobeerd te bellen maar na tien minuten in de wacht te hebben gezeten maar de hoorn neergelegd…
      Ik hoop dat u me misschien verder kunt helpen,alvast bedankt

      Groetjes Annette

  9. Brenda schreef:

    Ik dacht toch echt mijn meisjesnaam te hebben opgegeven bij mijn boeking. Toch stond de naam van mijn man op de E-Ticket. In mijn paspoort staat naast mijn meisjesnaam ook onder e/v de naam van mijn echtgenoot. Vliegwinkel.nl gebeld, deze zeiden dat dit geen probleem zou moeten zijn, we vliegen binnenkort van Maastricht naar Mallorca, maar toch nog even Ryanair (0900-0400860 0,45/min) gebeld (in het Engels!). Ryanair geeft aan dat de naam toch veranderd moet worden en doet dit inderdaad binnen 24 uur na de boeking gratis. Ze hebben hiervoor nodig:
    De boekingscode (bestaat uit 6 letters/cijfers)
    Het emailadres die je gekregen hebt van de maatschappij waar geboekt is. (Deze moet je ook gebruiken als je online incheckt)
    En het factuuradres van de maatschappij waar je geboekt hebt, waarmee de tickets bij Ryanair betaald zijn. Deze moet je misschien even navragen bij de maatschappij waar je geboekt hebt.
    Met deze gegevens heeft Ryanair netjes mijn naam gewijzigd. Dit heb ik kunnen controleren via de site van Ryanair. Er waren, afgezien van de belkosten…,geen kosten aan verbonden.
    Ik kan nu met een gerust hart op pad. Goede reis allemaal!

    • Lisette schreef:

      Zit met hetzelfde probleem; mijn schoonzus zag het gisteravond, toen ze de tickets zag…terwijl op mijn ID-kaart, mijn meisjesnaam staat, en op de achterkant e/v …… Het is mijn 1e vliegreis, dus had er zelf ook helemaal geen erg in. Mijn nicht probeert het op te lossen, en neemt nu contact met ryanair op. (zij had n.l. de boeking gedaan)…dus hoop dat het snel opgelost kan worden….ik vlieg n.l. morgen al. Duimen maar…..

  10. Hennie schreef:

    Zojuist contact gehad met Ryan air.Had bij ons beide de voornaam gebruikt ipv de doopnamen.Mederwerker heeft het veranderd,kosten 20 euro.(ruim binnen de 24 uur gebeld).
    Nu kan ik volgens de medewerker opnieuw inchecken,echter zodra ik dat doe kom ik niet verder dan resrverings nummer in te voeren en komen de tichets met foute namen weer te voorschijn.
    Wat kan ik hieraan doen.? Weer bellen .

    • Claudia schreef:

      Hoi Hennie, even een vraagje voor jou. Ik heb net een tikfout gemaakt en probeer het 0900 nummer te bellen, maar na de info over de telefoonkosten wordt de lijn dichtgegooid. Hoe is het jou gelukt een medewerker aan de lijn te krijgen??

  11. Claudia schreef:

    Hehe, met het dure nummer heb ik wel iemand aan de lijn gekregen en deze man heeft de naam netjes gewijzigd. Tip: als het eerste 0900 niet werkt, overgaan op de dure. Beetje raar, maar nu is het kosteloos opgeloos (m.u.v. de telefoonkosten uiteraard).

  12. Ralph schreef:

    Ook ik had een foutje gemaakt en de roepnaam ingevuld ipv eerste naam uit paspoort! Pas na een week met servicenummer van Ryanair gebeld, en het werd probleemloos binnen enkele minuten omgezet. Wel tegen een vergoeding van €10,- ipv de gevreesde €110,-. Dit gebeurt mij dus niet meer…Dus voor anderen met hetzelfde probleem, bel gerust het servicenummer. Zorg wel dat je alle gegevens bij de hand hebt. Overigens is de communicatie in het engels. Succes!

  13. joanne schreef:

    Ik heb voor een aantal mensen tickets geboekt en bij een kind van 3 bij de derde doopnaam een letter extra getypt.
    Nu lees ik dat in principe alleen de roepnaam en achternaam voldoende is. Moet ik hiervoor haar ticket veranderen of kan zij hiermee door de duane? dank u!

  14. Kirsten schreef:

    Beste Redactie

    Ik heb net online ingecheckt, bij ryan air. mijn tickets heb ik gekocht via cheaptickets

    nou is het zo dat in mijn achternaam een umlaut zit en die had ik dus ook netjes ingevoerd(alles klopte). nu staat op mijn boardingpas niet die umlaut maar een E, ik gebeld naar cheaptickets wat hiervan de reden is aangezien ik het allemaal goed heb ingevuld.
    nu vertellen ze mij dat ze op de tickets de leestekens niet herkennen dus het niet erg is dat er een E staat. is dit echt zo of zal ik alsnog naar ryan air bellen?

    mvg kirsten

    • Inge schreef:

      Goedenavond,
      Wij hebben hetzelfde in onze naam staat een U met unlaud keurig overgenoemen vanuit paspoort maar dat we de ticket uitdraaide zagen we UE nou is mijn vraag deden ze er moeilijk over bij Ryanair?
      Graag zsm antwoorden alvast bedankt,
      Inge

  15. Demi schreef:

    Ik ben er achter gekomen dat er 1 letter mis op mijn ticket. En helaas is de 24 uur verstreken ( net een uur ). En wat kan ik nu het beste doen?

  16. Renée Rutten schreef:

    Op mijn paspoort staat mijn voornaam met een streepje op de middelste e (dus zo: Renée)
    Toen ik de tickets boekte had ik mijn paspoort niet bij de hand en las ik op internet van alles over foute namen, waarna ik mijn naam aan Ryanair heb doorgegeven zonder een streepje.
    Zal ik hier Ryanair voor bellen? Ik vlieg as. zaterdag.
    Alvast bedankt!

  17. Julie schreef:

    Hallo,

    Ik heb zojuist mijn vliegticket geboekt, maar heb per ongeluk beide voornamen vermeld. Maakt dit uit of moet ik dit wijzigen? Zo ja, waar kan ik dit doen?
    Ik hoor het graag!

  18. Przybyszewski Kelly schreef:

    Hallo,

    ik heb ook de meisjesnaam opgegeven en wil dit graag wijzigen. Ik heb dit jammer genoeg nu pas opgemerkt en onze vlucht is al morgen. Nu probeer ik naar alle nummers te bellen, heb zelf al naar luchthaven zelf gebeld, maar kunnen mij niet verder helpen. Ryan Air kan ik niet bereiken en geen enkele nummer werkt. Op de site staat ook niet duidelijk opgegeven waar ik naartoe kan bellen. Kan er iemand mij helpen, heel dringende situatie. Alvast bedankt!

  19. Gabrielle schreef:

    Hallo

    Ik ben te haastig geweest. Ik wildeboeken voor mijn tante en moeder
    Ik noem mijn tante altijd Jet …. Maar ze heet Henriette. Blijkt dat ze op haar paspoort Henrica heet. Heb ook niet haar meisjesnaam geschreven. Zelfde met mijn moeders meisjesnaam…
    Kan dit kosteloos worden opgelost?! HELP
    Ik heb net een 1.5uur geleden geboekt.

  20. Christian schreef:

    Beste,

    Ik ben een letter vergeten in de voornaam van een passagier bij een vlucht voor 4 personen.
    Waar kan ik dit voordelig laten wijzigen?

    Alvast bedankt,
    Christian

  21. greetje schreef:

    Ik heb een Nederlandse ID kaart die is afgegeven door Nederlands Consulaat in antwerpen, want wij wonen in Belgie. Nu heb ik bij Ryanair een vliegticket gekocht en bij het land van uitgifte Belgie vermeld. IS dit goed of kan ik dit nog ergens wijzigen ? Ik hoor het graag.

  22. micheline schreef:

    Wij hebben een online voor mijn ouders geboekt.mijn vader heet Bernd maar in het paspoort staat Berndt met dt dus…..
    Wat nu?????

  23. jana schreef:

    Op het ticket dat ik geboekt heb met ryanair staat er een tickfout in mijn achternaam. Nl. een N ipv M. Zou dit voor problemen kunnen zorgen zoja, hoe kan ik dit oplossen?

  24. Anique Hofmann schreef:

    Ik heb geboekt bij ryanair en daar stond mijn naam nog gewoon goed. Na het inchecken kregen we de boarding passen en daar stond ineens Anique van Hofmann. Hoe kan ik dit laten veranderen? en daarnaast heb ik het goed ingevuld maar is het waarschijnlijk bij Ryanair online mis gegaan. Gaat dit geld kosten? Of is het niet erg dat er nu een tussenvoegsel tussen staat? Want mijn voor en achternaam staan wel goed.

    • Edwin schreef:

      Beste anique,

      Ik heb net het omgedraaide probleem.
      Bij mij missen ze het tussenvoegsel der.
      Hoe was het bij jou afgelopen?
      Het valt mij nu pas op en ik heb paar maanden geleden geboekt.

      Gr edwin

  25. Harry Tombrock schreef:

    Hallo

    Mijn zoon belde me gisteren dat hij een nieuw ticket moest kopen omdat ipv zijn ID kaart naam hij zijn roepnaam had ingevuld. Het ID kaart nummer klopte maar de naam niet. Hij moest € 460,- betalen voor een nieuw ticket. Dit vind ik toch niet soepeler bij Raynair. Wat kan hij doen ?

  26. Van Rooij schreef:

    Ik heb mijn tweede doopnaam verkeerd gespeld. Is dit een reden om Ryanair te bellen …

  27. Marco schreef:

    Ik had gisteravond voor mijn vrouw geboekt en ook mijn achternaam opgegeven. Gelijk had ik door dat dit foutief was. Bij Ryanair op de website kan je dit ook gelijk herstellen tegen € 110,- . Na wat Googlen lees ik zeer tegenstrijdige info; de ene site zegt dat men juist strenger wordt en deze site zegt dat Ryaniar juist schappelijk wordt. Zojuist gebeld en geen probleem. Over 2 uur krijg ik een mail dat eea gewijzigd is
    Superrrrrrrrrrrrrr

  28. Selma schreef:

    Hoi allemaal,

    Ik heb geboekt via Ryanair. Het is nog binnen 24 uur. Kan ik mijn achternaam nog wijzigen?

    Er staan meerdere personen op m’n ticket en deze zijn wel ongechecked. Kan ik het dan alsnog wijzigen?

  29. Liza schreef:

    Ook ik heb per ongeluk mijn naam verkeerd ingetypt. Er zit een extra o in mijn laatste doopnaam.
    Ik heb het nog maar net geboekt en heb nog niet ingecheckt.
    Hoe en waar kan ik dit gratis veranderen?

  30. Eline schreef:

    Ik had per ongeluk mijn roepnaam ingevuld in plaats van mijn doopnaam. Ik heb in de chat gevraagd wat ik moest doen en via de chat hebben ze het kosteloos voor me opgelost, omdat ik binnen 24 uur contact had opgenomen.
    Deze chat is trouwens wel wat sloom. Ik heb even moeten wachten totdat er een medewerker beschikbaar was en wanneer ik iets verzond, duurde het even voordat het zichtbaar was in m’n scherm. Toch vond ik het handiger dan bellen!

  31. Rob schreef:

    Instapkaart geprint op mijn achternaam, dus niet de naam van mijn vrouw. Op haar paspoort staat ev van… Ryanair gebeld en dit was geen probleem, en inderdaad geen enkel probleem gehad mits wel beide namen op het paspoortbstaan met de vermelding ev

  32. Steven schreef:

    Hello,

    Ik heb 3 voornamen… Bv: voornamen: steven jan pieter achternaam: Bemer

    In heb enkel Steven Bemer geboekt is dit voldoende?

    Mvg Steven

  33. Fatima schreef:

    Hallo ,
    ik heb 2 weken geleden 5 tickets geboekt bij Ryan Air . Ik heb een klein probleempje . Wegens school kan mijn zus niet meer meekomen en mijn vraag was of haar naam vervangen kon worden door mijn zusje .

  34. kevin schreef:

    Hallo,

    Ik wil bij Ryanair een vlucht boeken. Maar volstaat dat ik gewoon Kevin en mijn familie naam vermeld of moet ik de Kevin + de 2 andere voornamen ook vermelden bij boeking?

  35. Niels schreef:

    Hallo,

    Ik heb de puntjes op de e vergeten bij de reservering. Joel ipv Joël. Daarnaast heb ik de tweede naam verkeerd gespeld. IS het nodig om dit te veranderen?

    Met vriendelijke groet,

    Niels Bersma

  36. wouter schreef:

    Goedenavond,
    We hebben net met zijn 3e geboekt,
    Nu heb ik in plaats van W.J gewoon wouter ingevoerd. Is dit een groot probleem?

  37. Saba schreef:

    Hallo,
    Binnenkort Reis ik met ryanair ticket heb ik paar maanden geleden gekocht. Geboekt onder mijn voornaam en meisjesachternaam.
    Nou ben ik sinds kort getrouwd. En heb mijn naam plus naam echtgenote. Gaat dit problemen opleveren?

  38. myriam schreef:

    geachte,

    ik heb gisterenavond een ticket geboekt, maar heb me vergist en heb achternaam en voornaam van plaats veranderd. is dit erg? moet het gewijzigd worden?

    dank bij voorbaat

  39. Jaap schreef:

    Had een spellingfout ontdekt in een van de namen.
    Het goedkope servicenummer gebeld en snel geholpen. Geen kosten berekend!

  40. Monique schreef:

    Op het vliegveld kwamen we tijdens het boarden erachter dat we ipv de doopnaam van mijn zoon, de roepnaam hadden gebruikt. Beiden dezelfde beginletter.
    De mevrouw moest even overleggen wat te doen en ik zag de bui al hangen. Wat we mochten zo door, hoefden niets te betalen. Wat geweldig! Zo opgelucht.

    Maar nu hebben we wel een probleem voor de terugweg. We zitten in Portugal en ik weet niet goed wat te doen nu. De chat is niet available op dit moment en ik kan geen telefoonnummer vinden.

  41. Werner schreef:

    Ben niet geholpen omdat het een full name aanpassing was. IPV mijn doornamen had mijn vriendin mijn voornaam gebruikt die niet in het paspoort staat. Situatie uitgelegd, maar geen coulance.
    Nieuw ticket geboekt want dat was maar €40,- ipv die 110,-

  42. Salhi schreef:

    Beste: ik heb klien foutje op mijn familie naam ik heet salhi en ik heb salahi is dat erg? Of moet ik boet betalen bij Ryanair wat moet ik doen?

  43. Manuela schreef:

    Hoi,
    Ik heb 5 dagen geleden geboekt voor in oktober dit jaar.
    Nu heb ik mijn roepnaam Manuela gebruikt in plaats van mijn doopnaam Manuelle.
    Gaat dit problemen geven?
    Moet ik dit wijzigen en zijn er dan kosten aan verbonden?

  44. Bianca schreef:

    Goedenavond,

    Ik heb bij de tweede naam de roepnaam ingevuld ipv doopnaam. Angelique ipv Anna.
    Nu ben ik al 4uur bezig om dit te wijzigen maar het contact lukt niet echt.
    Zal dit een probleem vormen of kunnen vrijdag gewoon zonder problemen vertrekken?

    groet
    Bianca

  45. wilma schreef:

    Ik heb eind vd middag een ticket geboekt voor mijn zus, nu kreeg ze de papieren binnen, blijkt dat ik een letter vergeten ben in te tikken:-( moet ik nu een boete betalen? Ik krijg Ryanair nu niet meer te pakken, morgen vroeg bellen komt het dan goed? MVG Wilma

    • Corne schreef:

      Via de live chat kun je veranderingen doorgeven, duurt even maar is gratis en werkt goed. Mijn vrouw had geboekt onder getrouwde naam wat aangepast moest worden naar meisjes naam ook de voornaam is aangepast helemaal gratis. 4 weken geleden geboekt. nog niet ingechecked misschien dat er daardoor problemen ontstaan. God kijken voor het inchecken of alles goed staat!!

  46. Ruud schreef:

    Gisteravond erachter gekomen dat ik een letter was vergeten in een achternaam. De dag erna (binnen 24 uur dus) gebeld met 0900 04 00 860. (Engels). Wel lang aan de telefoon gehangen maar eenmaal contact met een medewerker en het was binnen 2 minuten gepiept en wel geheel kosteloos.

  47. Robert schreef:

    Beste redactie.
    Op mijn boardingpassen naar Girona staat mijn achternaam met Wieringa in plaats van Wierenga. Wat raadt u aan om te doen?
    Gewoon inchecken of bellen en wijzigen. Passen zijn 3 dagen geleden geprint.

    Hoor graag

  48. Gerrit schreef:

    Gisteren geboekt voor mijn vrouw met mijn achternaam ipv haar meisjesnaam, zoals op het paspoort staat.

    Vanochtend gebeld 0900-04 00 860 (€ 0,45 per minuut,Engels). Binnen 1 minuut contact, en het was zo gepiept. Handig is om het internationaal telefoonalfabet bij de hand te hebben om verwarring te voorkomen

  49. M schreef:

    Ik heb eind februari tickets gekocht om de schoonouders te verrassen met een citytrip samen met de hele familie. Nu blijkt dus opeens dat schoonmama al haar hele leven haar naam verkeerd schrijft. We hebben dus een ticket geboekt met als voornaam Jeanine en op haar officiële documenten staat Jeannine.
    Kan dit goedkoop/gratis aangepast worden of zou dit geen probleem geven?

  50. Schrauwen Eddy schreef:

    Beste,
    Op 22/04/2015 hebben we 4 tickets geboekt.
    2 Personen is eerst de voornaam opgegeven, dan de achternaam en 2 personen eerst de achternaam en dan de voornaam.
    Is dit oké?
    Mvg.
    Eddy

  51. Emiel schreef:

    Zojuist erachter gekomen dat ik de roepnaam in plaats van geboortenaam van mijn vriendin had ingevuld, maanden na aaankoop en 2 dagen voor vertrek. Via de livechat van Ryanair (wel na 14 minuten wachten) zonder vragen geregeld. Behoorlijk opgelucht na alle horrorverhalen van megaboetes 🙂

  52. Annelies van Oosterhout schreef:

    Ik heb voor 31 augustus een ticket geboekt van Eindhoven naar Porto. Ik heb hierbij opgegeven JEM van Oosterhout. In mijn paspoort staat Johanna Elisabeth Maria van Oosterhout. Moet ik nu mijn naam laten wijzigen.

  53. Riny Bodifée schreef:

    Mijn zus heeft voor mij een retour ticket geboekt naar Farao (vertrek a.s. zaterdag)maar zie nu dat dit ticket staat op Riny Bodifee terwijl op mijn paspoort staat Catharina Maria. Is dit een probleem? En zo ja, hoe los ik dit op voor zaterdag?

  54. Priscilla schreef:

    mijn paspoort was verlopen en heb bij Ryan air een half jaar geleden die oude gegevens ingevuld.
    Meisjesnaam staat vetgedrukt en e/v met achternaam en dan mijn voornaam.
    Nu staat op mijn nieuwe paspoort vetgedrukt mijn meisjesnaam en alleen mijn achternaam.
    Gaan ze hiermee akkoord?

  55. Rein schreef:

    Hallo,

    Zojuist ook mijn naam veranderd op de ticket voor de 3e keer!! Eerste keer hadden ze het alsnog fout gedaan, daarna hadden ze alleen de heenreis veranderd en nu bij de 3e keer moest ik opeens 10 euro betalen en moest ik maar even via de chat vragen om betaal gegevens..
    Hoe serieus is dit? Omdat ik steeds niet hoefde te betalen en nu opeens wel!
    Gegevens zijn al veranderd.. Dus betalen?

    Groet, Rein

  56. Stephan schreef:

    Hallo,

    Ik heb mijn voornaam gebruikt en in mijn paspoort staan mijn doopnamen. Normaal kon je dit via de chat aangeven en wijzigen maar de chat deed het niet binnen de openingstijden. Wat moet ik nu doen om dit te wijzigen want de 24 uur na boeking verstrijkt over een uur. En heb geen zin om 110 euro daarvoor te gaan betalen.

    Groeten,

    Stephan

  57. Henckaers Ivo schreef:

    Instapkaarten ontvangen via mail voor mijn echtgenote en mij, natuurlijk samen geboekt via Travel Bird België, we zijn dus Belgen met een Belgisch paspoort, op mijn instapkaart staat Henckaers België bij mijn echtgenoot staat Collaer Nederland. Wat gaat dat geven? Voor een tweede maal gebeld naar Travel Bird, ze zouden het aanpassen maar tot nu toe nog niets, we vertrekken woensdag a.s.

  58. erika schreef:

    Ik speldde woensdag mijn dochters familienaam met een letter te veel. Ik vond toen ook op de site van Ryanair dat een correctie ons 110 euro zou kosten maar lees hier nu dat dat niet zo is. Helaas zijn die 24 uur wel al net voorbij. Kan dit nog opgelost worden?

  59. Peggy schreef:

    Hoi ik heb geboekt voor mijn zoon.
    Met Raf de Haan.
    Nu krijg ik de mail en staat er dhr Raf Haan. Nu staat (de) er niet tussen. Is dat normaal? Help

  60. Vossen schreef:

    Hallo
    Ik heb voor 4 personen geboekt bij ryan air.
    Nu heb ik bij mijzelf alleen de eerste officiele naam plus mijn achternaam(gehuwde naam dus niet meisjesnaam.)
    Is dit voldoende?
    Bij de andere drie heb ik de eerste officiele naam plus achternaam, dus niet de eerste letters van de tweede en derde doopnaam.
    Is dit voldoende?

  61. rebecca schreef:

    Tip..neem contact op via de live webchat v ryanair. Ik heb 3 namen kosteloos kunnen laten wijzigen in een paar minuten!! En de 24u waren al maanden verlopen!

  62. Georgopalis Sarah schreef:

    Bij het boeken van een ticket bij Rynair hebben ze de naam genomen van mijn vriendin (de Visa kaart eigenaar) en niet die van mij.
    Geld de niet boete ook hiervoor? Ik heb ’s avonds rond 22u geboekt maar de klantenservice is nu gesloten.
    Geld dit ook als ik nu s’ morgens vroeg bel?

  63. Frans schreef:

    Ik heb een verhaspeling in de voornaam Joducus ipv Judocus gewoon via livechat kostenloos kunnen wijzigen. Binnen 2 minuten en een geweldig vriendelijke servicemedewerker. Ook het toevoegen van een medisch apparaat aan de handbagage was gratis, duurde wel iets langer maar alleen maar lof voor de service.

  64. Loesje schreef:

    altijd contact opnemen per telefoon. Mijn verkeerde voornaam ingevuld, na drie dagen ontdekt, gebeld met het callcentre en gratis gewijzigd door een vriendelijke meneer!

  65. martin schreef:

    Ik had mijn roepnaam ingevuld ipv mijn doopnaam, via de chat van ryanair, zeer snel en kosteloos geholpen (binnen 24 uur), en direct een bevestiging in mijn email. helemaal super dus!

  66. Ton schreef:

    En hoe zit het met een ID kaart.
    Ik heb een nieuwe aangevraagd en is volgende week klaar.
    Ik heb 2 maanden geleden een reis geboekt voor eind december , maar weet niet of ik daar al mijn gegevens van mijn Id heb ingevuld , of gebeurt dit pas bij het online inchecken?

    • jenny schreef:

      IN dec naar playa del ingles..per ongeluk mijn roepnaam..De boete was 160 euro…Kan ik dit nog ergens terug vorderen,omdat dit sinds 2013 niet meer mag bij ryanair..

  67. A. Bakker schreef:

    Ik heb per ongeluk Mr. ipv Mrs. gezet op mijn boeking. Moet ik dit veranderen?

  68. Hoi schreef:

    Hallo idereen,
    Ik heb een vraag ik heb 4 tickets geboekt via wizzair en daar heb ik een fout ingegeven in plaats van documentnummer heb ik persoonlijke nummer ingegeven. En ik kan dat niet meer wijzigen!!! Kan me iemand helpen aub

  69. Willem schreef:

    Ik had de naam van mijn vrouw verkeerd bij de boeking ingevuld. Gebeld met Ryanair. De meneer aan de telefoon heeft de naam gewijzigd, in een naam die weer niet klopt! Je krijgt namelijk een engelse meneer aan de lijn, en dan ontstaat er al snel een onduidelijkheid over letters en klanken. Hij stuurde mij een keurig e-mail met de wijziging, waarin ik de fout zag. Maar voor dat ik dit met hem kon bespreken was de verbinding plotseling verbroken. Wel €110,- van mijn creditcard afgeschreven. Weer gebeld, andere meneer van Ryanair aan de lijn, en die maakt mij er op attent dat je namen ook kunt wijzigingen via de site, onder het knopje beheer. Voordat ik de fout van zijn voorganger kon bespreken, was de verbinding weer verbroken.
    Op de site alsnog de naam weer gewijzigd, en weer € 110,- betaald!! Tja, je kunt dan ‘ja’ zeggen, of ‘ja meneer’. Je staat met de rug tegen de muur. Natuurlijk had ik vooraf beter moeten opletten, maar als je zelf de fout online kunt herstellen dan hoeft dit toch geen €110 te kosten! Dit is het dubbel van de ticketprijs (incl. retour). Bij Ryanair wordt je niet gestraft voor je fout, maar genaaid voor je fout. Triest dat je als bedrijf zo je geld wilt verdienen.

  70. Rita schreef:

    We kregen de tickets cadeau van onze kinderen, met onze roepnamen erop en eerst mijn mans naam daarna meisjesnaam, zoals dat normaliter gebeurd. Via de site wijzigen was 110 Euro pp. Dus het service nummer gebeld. Mijn mans voornamen konden worden gewijzigd. Ook mijn voornamen en meisjesnaam volledig in Engels gespeld maar die achternaam kon niet telefonisch worden gewijzigd. …kosten nu 10 Euro telefoonkosten en 10 Euro voor wijzigen voornamen van mijn man….Via de site mijn naam nog wijzigen 110 Euro. Een nieuw ticket boeken wat 115 Euro.
    Zo kun je wel stunten met lage prijzen. …
    Nee bij een volgende vliegreis kijken we toch maar bij andere klantvriendelijke luchtvaartmaatschappijen….

  71. Amed schreef:

    Ik heb bij de boeking verzuimd mijn meisjesnaam te gebruiken. Ik heb de achternaam van mijn man gebruikt. De staat ook mijn passepoort e/v
    de chat mail met Callcenter Ryan air kon mij niet garanderen dit dit voldoende is. Hij raadde aan dit te laten wijzigen voor 110,- of ik moet bij de vluchthaven een engels (vertaalde) huwelijksakte overleggen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

  72. vd Moosdijk schreef:

    Ik heb ipv van de Moosdijk vdMoosdijk op het ticket. moet ik dit veranderen ?

  73. Marjon van der woerd schreef:

    Mijn dankbare complimenten! Ik had voor mijn man en dochter een kort reisje naar Venetië geboekt..stom van mij…had ik hun voornamen gebruikt bij het boeken vd vlucht…Gisteravond, (dus zeker een maand na boeking) wilde mijn man gaan inchecken en zag hij dat ik dus NIET CONFORM paspoort en ID bewijs! Vanmorgen hebben we via de “chat site” van Ryanair kenbaar gemaakt (wel is dat in t engels)wat t probleem was en binnen 10 min. Was het probleem opgelost en waten er geen kosten aan verbonden! Pluim voor de service van Ryanair… onze dank!

  74. Mau schreef:

    Goedemiddag, wij hebben op 27 mei een ticket geboekt naar Allicante. Nu kom ik erachter dat ik de eerste doopnaam van mijn zoon verkeerd heb intypt ipv Christiaan staat er Chrisitaan. Zijn roepnaam en tweede doopnaam en zijn achternaam is wel correct vermeld . Moet ik dit laten wijzigen.

    Ik hoor graag van jullie

    Met vriendelijke groet

  75. lies schreef:

    Per ongeluk mijn getrouwde naam opgegeven
    ipv meisjesnaam.
    gebeld met 0900-0401396 Ryan Air
    het kostte 10,- om dit te wijzigen,
    3 x moeten bellen voordat ze het op de juiste manier veranderd had.
    maar uiteindelijk wel gelukt !

  76. Ankie schreef:

    Ik heb bij mijn laatste doopnaam een spelfout gemaakt betreft 1 letter is dit heel erg ?

  77. Ellen schreef:

    Op mijn passen staat de achtrernaam van partner zonder spaties ertussen (vandeleur ipv van de leur). Is dit een probleem?

  78. Bo schreef:

    Ik had net hetzelfde probleem, mijn achternaam was in één woord in plaats van twee woorden geschreven, terwijl ik het wel correct had ingevoerd op vliegtickets.be.
    Ik heb gebeld naar de lokale lijn en dit werd onmiddellijk en gratis gewijzigd.

  79. Richard Doggen schreef:

    We kregen gisteren per mail door dat de opgegeven namen niet overeenkomen met de namen op id nu gechat naar ryanair en kregen bericht terug dat dit 110 euro per naam kost….wel balen nu dit gaat teveel kosten en hebben helaas alles nu geannuleerd we hadden dit via vakantieveilingen- verrassingstickets – ryanair geboekt voor 2 personen naar Berlijn

    • Richard Hassink schreef:

      Hallo Richard, ik ben bezig met een artikel over low cost vliegmaatschappijen en ben geïnteresseerd in jouw verhaal. Zou ik jou daar kort telefonisch over mogen interviewen? Mijn mailadres vind je op mijn website. Alvast dank.
      groeten, Richard Hassink

  80. Sven schreef:

    Hoi,
    Ik ben bij mijn partner vergeten het tussenvoegsel toe te voegen, is dit een probleem?

    Mvg, sven

  81. Caroline schreef:

    Ook mijn naam was verkeerd gespeld, maar pas opgemerkt bij de check-in.
    De baliemedewerker stelde me gerust en verwees me voor een stempel door naar een andere balie. Totaal geen probleem en netjes en snel afgehandeld door de Ryanairmedewerkers. Klasse, bedankt!

  82. An schreef:

    Ik heb voor mijn vriend de verkeerde naam ingevuld nl de roepnaam ipv zijn doopnaam. Gisteravond ingecheckt (vliegen volgende week) en toen de boarding pass gedowload en tot mijn schrik kwam ik er toen achter. Ryanair vanmorgen gebeld, zeiden dat ze het konden veranderen, zou 10 euro kosten. Enig probleem is dat ik dit alleen maar kon betalen met creditcard en die heb ik dus niet… Lastig lastig… de oplossing die ze me gaf was; dat ik even via de site naar de live chat moest gaan en dan konden ze dit gratis voor me veranderen. Dit dus gedaan echter kreeg ik toen de opmerking dat het niet meer veranderd kon worden omdat ik al had ingecheckt. Ze zouden een melding maken bij het vliegveld hiervan. Klopt het dat dit niet meer veranderd kan worden als je al ingecheckt hebt?

    • Lizette Bruggeman schreef:

      Hallo had mijn roepnaam op de ticket..je moet de eerste naam van je paspoort(id)op de ticket..altijd doen!Ryanair heeft op de website live chat service..hebben ze mijn roepnaam veranderd naar mijn eerste naam op paspoort gratis gedaan!Dit is gedaan nadat ik al ingecheckt had…PRIMA SERVICE!!

  83. Sam schreef:

    Ik heb een ticket geboekt alleen ik wil inchecken. Alleen op dit moment kom ik erachter dat ik in plaats van kinderen tieners heb aangevinkt. Nu kan ik niet inchecken hoe kan ik het aanpassen?

  84. jantine schreef:

    ik heb per ongeluk de doopnaam, 2e naam op id verkeerd geschreven, levert dit eem boete op?

  85. Thijs Jan schreef:

    Ik heb gisteren mijn reis geboekt op de site van Ryanair, en kwam nadat ik de bevestigingsmail had erachter dat de naam van een van ons reisgezelschap niet compleet was.
    Ik heb de volgende dag (binnen 24 uur) een mail gestuurd, en als reactie van Ryanair teruggekregen dat ik mijn probleem moest voorleggen tijdens ONLINECHAT van Ryanair.
    Het probleem was binnen 5 min opgelost!
    CHAPEAU! goede service! (moet binnen 24 uur!!! anders betaal je 110€)

  86. sonia schreef:

    Beste
    Moet nu inchecken online bij Rynair voor 7 personen.
    Dat is mijn 1ste maal dat ik het doe.
    Nu is eigenlijk mijn vraag.
    Bij de boeking moest ik voornaam en 1 ste familienaam door geven.
    Is dat juist.
    Want de meeste zijn van nationaliteit Spaans en hebben 2 familienamen.
    Ik heb maar 1 familienaam bij de boeking geplaatst.
    Graag snelle reactie.

  87. Piet van Altvorst schreef:

    Heb gisteren reis geboekt bij Ryanair voor 4 personen
    Kwam er binnen 24 uur achter, dat een naam
    2 letters te veel had (Albertine i.p.v. Alberts)
    Moest € 110.- betalen
    Hoe kan ik dit geld terug vragen ?

    • Ruud Schlicher schreef:

      Beste Piet,

      Zojuist hetzelfde aan de hand gehad: gisteravond een vlucht geboekt voor 7 personen en vanochtend bleek dat bij 2 personen 1 letter verkeerd stond. Online gecorrigeerd, 2 wijzigingen kostten dus 220 euro. Toen ontdekt dat de coulanceregeling bestond en meteen gebeld met Ryanair. Ze bevestigden de 24-uursregeling en beloofden de betaling van de correctie terug te storten. Zou wel circa 20 dagen duren. Als je kan aantonen dat correctie en betaling binnen 24 uur plaats hebben gevonden denk ik dat je wel kans maakt op restitutie.

      Groet,

      Ruud.

    • janHanssen schreef:

      hallo piet we hebben t zelfde probleem we gingen op28julie van uit yndhoven en we moesten voor 2man 320euro extra betalen dat heb ik dus niet gedaan maar ik ga vanmiddag naar iemand toe die daar meer verstand van heeft dan wij dan laat ik wel iets horen hoe we t geld terug krijgen ik baal hier van

  88. Lindsay schreef:

    Beste,
    Wij hebben een vlucht geboekt voor in de zomer. Hebben ons ongeboren kindje ook al met naam moeten invullen. Maar ik kon geen uitgerekende datum invullen en moest de datum nemen
    Van die dag. Waar kan ik dit veranderen als de baby is geboren? Want ik vind nergens niets terug.

    Alvast bedankt!!

  89. Jessica schreef:

    We hebben 4 tickets geboekt maar later (buiten 24h) erachter gekomen dat er jaden staat ipv jayden, zou daar moeilijk over gedaan worden bij ryanair of moet k ook die 110€ betalen

  90. Marielle schreef:

    Ik kwam gisteren bij het printen van mijn tickets tot de ontdekking dat ik bij 1 van de reizigers de getrouwde naam ipv de meisjes naam had gebruikt. Al online ingecheckt dus dikke tress. Vanmorgen via de chat, in het engels, de fout gemeld en binnen een minuut is de naam veranderd. Nieuwe email met de juiste boardingpas gehad en opnieuw geprint met de juiste naam. Geen kosten aan verbonden!! Wel verzoek om paspoort als bewijs mee te nemen naar de luchthaven maar dat doe je altijd al. Top, was echt opgelucht. Ik dacht ik laat het even weten voor mensen die hier in de tress zoeken naar een oplossing. Veel reisplezier!

  91. de regter schreef:

    mijn zoon heeft zijn roepnaam ingevuld maar die staat niet op zijn ID . mag dat?

  92. Ine Simons schreef:

    Ook ik had mijn voornaam ipv doopnaam op de boardingpass staan. Moest bij inchecken 160 euro boete betalen om het te laten veranderen. Belachelijk!! Is een paar minuten werk !! Is hier nog op enige manier iets van terug te krijgen? Ik zie in de vorige vragen hier nergens meer een antwoord / reactie staan….

  93. Ellen Hodiamont schreef:

    Reservering TLNLXR
    Ik heb gisteren geboekt 19.51 uur en weet zeker dat ik Schreitl heb getypt en de iPad dit toen wijzigde in Schreitel. Heb het toen weer gewijzigd in Schreitl.Nu kijk ik vanavond en staat er Schreitel op boeking. Triest dat ik na 26 uur om een letter weg te halen €110 euro moet betalen en nog niet ingecheckt heb en het nog twee maanden duurt voor vertrek.
    Graag reactie

  94. Anouk steenkamp schreef:

    Ook ik had per ongeluk de roepnamen van mij en man opgegeven en moest 2 x 160,00 betalen op het vliegveld. Terwijl er in mijn doopnaam mijn naam in voorkomt. Overigens ingecheckt via de app waar wij ook eendere vluchtten via hetzelfde vliegveld hebben geboekt. Kan ik nog vragen om coulance? Vreemd dat daar tegenwoordig nog moeilijk over wordt gedaan, terwijl de vluchten binnen Europa zijn. Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven

  95. Anouk steenkamp schreef:

    Ook ik had per ongeluk de roepnamen van mij en man opgegeven en moest 2 x 160,00 betalen op het vliegveld. Terwijl er in mijn doopnaam mijn roepnaam in voorkomt. Overigens ingecheckt via de app waar wij ook eendere vluchtten via hetzelfde vliegveld hebben geboekt. Kan ik nog vragen om coulance? Vreemd dat daar tegenwoordig nog moeilijk over wordt gedaan, terwijl de vluchten binnen Europa zijn. Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven

  96. kim gyselinckx schreef:

    Beste,

    wij hebben geboekt voor mijn moeder op haar roepnaam Gilda..Maar officieel is het Gilberte..Wat dien ik te doen aub?
    Mvg

  97. Willianne schreef:

    Hey,

    heb per ongeluk mijn nichtje (15 jaar) als volwassenen geboekt bij Ryanair, heel stom. Bij andere vliegmaatschappijen wordt ze al als volwassenen gerekend…
    Maar is deze domme fout nog op te lossen? kan ik een volwassenen nog wijzigen naar kind?
    hoor het graag, totale paniek nu..

    groetjes..

  98. Mvg schreef:

    Wij hebben een vlucht geboekt maar kwamen er na een uur achter dat het mis gegaan was bij de naam invullen.
    De volgende dag naar Ryanair gebeld en het werd gelijk kosteloos opgelost. (was wel binnen 24 uur) telnr.0900-0400860

    • Kim schreef:

      Ik had ook een fout in een naam van een reisgenoot. Ik heb dit gewijzigd via de site en dit ging me 110 euro kosten. Dit heb ik dan betaald, vervolgens kreeg ik een bevestigingsmail dat er geen 110 euro maar wel 377,20 euro van mijn rekening is gegaan. Hoe kom je aan dit nummer, want als ik er naar bel is deze niet in gebruik. Zou graag zo snel mogelijk contact opnemen met ryanair. Groeten Kim

    • carla schreef:

      heb dit nummer ook gebeld alleen engels en onduidelijk horen mw te spreken gekregen niet veel wijzer geworden.
      had jij ned.talig?

  99. Clara schreef:

    Hallo, ik heb een ticket geboekt bij Ryanair en heb daar me roep naam ingevuld. Deze is Clara, nu staat er in mijn paspoort clara dorathe als naam. Is dit erg en zo ja moet ik dit dan veranderen? Hoeveel kost dit en hoe kan ik dit doen??

    Alvast bedankt,

  100. Annegie schreef:

    Zojuist een vlucht geboekt op ryanair nu kwam ik tot de ontdekking dat ik onze twee kinderen van 10 en 2 als tieners heb geboekt. Wat nu?

  101. carla schreef:

    op het formulier hebben wij alleen de voornamen en achternaam van mijn vriend en mij ingevuld niet de doopnamen.Is dit voldoende?
    moeten vandaag nog online inchecken.
    heb geprobeerd ryanair te bellen naar 0900–400860 krijg alleen engels sprekende mw aan de lijn is er geen nederlands sprekende klantenservice?

  102. dorien schreef:

    Ik wilde gisteravond online inchecken bij Ryan air, maar tot mijn verbazing (te laat) ben ik bang dat ik de paspoort gegevens van mijn man bij mijn eigen naam heb ingevuld.
    Nu is alleen het probleem dat ik na op doorgaan te hebben geklikt nergens de gegevens kan in zien voordat ik op inchecken klik.
    Weet iemand of je dit ergens kan in zien, of hoe ik het kan oplossen?

  103. Twijfelaar schreef:

    Ik krijg over twee weken een nieuw paspoort, kan ik nu al inchecken met mijn huidige nog geldige paspoort? Ik vertrek over 6 weken met Ryan air…

  104. Nm den Heyer schreef:

    Kan iemand mij aub helpen , ik krijg totaal geen contact met Ryanair niet via chat en via 099 wordt ik eruit gegooid. Ik heb mijn zoon van 13 als volwassenen opgegeven en kan niet inchecken

  105. Nm den Heyer schreef:

    Hie hebben jullie dit opgelost ik zit met het zelfde probleem , mijn zoon van 13 als volwassenen opgegeven kan hem nu niet inchecken , krijg op geen enkele mannier contact met Ryanair

  106. Gerda schreef:

    Mijn reisgenoot had mijn voornaam ipv mijn geboortenaam gebruikt. Hier kwam ik net voor het inchecken achter(2 dagen voor vertrek). Via de chat functie van Ryanair is dit heel vriendelijk en kosteloos aangepast! Grote klasse!!

  107. Els schreef:

    NM den Heyer: Ik heb hetzelfde probleem. Heb je al antwoord gekregen?

  108. Salma schreef:

    Ik heb een probleempje , ik heb voor mijn zoon een vliegticket geboekt en heb alles goed ingevuld behalve 1 ding . En dat is in plaats van dhr heb ik mw ingevuld maar de naam en de rest is goed ingevuld , Is dit een probleem ?

  109. Ongena Nicole schreef:

    Ik heb in de boeking die ik vorige week heb gedaan een naam verkeerd aangegeven . Ipv Anneke heb ik Anneken gezet , wat kan ik hier nog aan doen zonder dat het mij een pak geld kost . Of zou dit geen probleem geven .

  110. Ongena Nicole schreef:

    Hoi ,een vraagje . Ik heb bij een boeking de naam Anneken gespeld ipv Anneke . Op welke manier kan ik dat nog rechtzetten , zonder dat het een pak geld kost of zou dat geen probleem geven ?
    Mvg Nicole

  111. Rob Koster schreef:

    Hallo,

    Ik heb per ongeluk mijn zoon van 8 jaar als tiener geboekt.
    Nu kan ik hem niet inchecken.
    Wie weet hoe ik dit kan wijzigen?

  112. Hedwig schreef:

    Een probleem ik heb de 2de naam gebruikt bij het boeken van een ticket ipv de eerste naam. Kan dat problemen geven

  113. Mahrez schreef:

    Hallo,

    Ik heb mijn naam goed ingevuld maar de achternam verkeerd ingevuld , wat kan ik nu doen ?

    Mvg

  114. Ragna schreef:

    Bij het online te willen inchecken heb ik gezien dat er bij 1 iemand een s te veel staat in deze naam. Kan ik dit nog wijzigen, volgens de site zou me dit 115 euro kosten voor 1 letter?

  115. Neeltje Bastiaantje van Dijk e/v Bolte schreef:

    Vlieg 13 mei naar Lissabon .Ik heb eerst mijn mans achternaam in plaats van mijn meisjesnaam vermeld . hoe kan ik dat wijzigen Ik heet Neeltje Bastaantje van Dijk – Bolte op mijn pas. Ik heb Neeltje Bastiaantje Bolte – van Dijk ingevuld. Wat nu???????

  116. Hassan schreef:

    Waren er geen problemen ontstaan? Ik heb namelijk dit zelfde probleem. Op paspoort staat bij naam El Hassan. En ik heb gewoon Hassan ingevoerd. Wat kan ik doen??

  117. Mirelva schreef:

    Hoi ,
    Vraagje mijn dochter heeft Michaëndra met puntje op
    de E maar ben dat vergeten op de ticket moet ik dat wijzig op de ticket?

  118. Liesbeth schreef:

    ik heb na het online inchecken geconstateerd dat ik bij een passagier de naam verkeerd gespeld heb; stevems in plaats van stevens

Reageer:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *